bebelan opah zihah

Thursday, October 6, 2011

cari nak lariskan mv lagu..

tajuk entry fuhh..handal ..korang mesti rasa sangat terangsang sekarang ni kan..yolah tajuk entry dah lah panas..mesti korang pikir benda yang tak elok kan..hohoho~~ok..stop..


tadi aku tengok MELODI..tetipa aku terdengar ada cerita hot pasal gambit..korang tahu tak siapa gambit tu..search sendiri kat google..haha..ada video kontroversi pasal satu video pasal sorang penyanyi yang sungguh tak tahu nak segan..aku tak tahu kalau penyanyi tu orang malaysia,indonesia atau singapore..nya ha video klip tu..

No comments:

Post a Comment

ruangan membebel..